Friday, November 4, 2011

maaf :'(

lately nie kite banyak kali bergaduh..aku pon xtau mane salah and silap aku..bile msg,gadoh..bile call pon gadoh..makin hari makin terok..aku xtau sama ada kau igt lagi kata2 kau..kau xnk hilang kawan mcm aku..mcm tu jugak aku..kau ckp aku dah berubah..pagi petang siang malam aku fikir ape yg aku brubah..aku tnye sume kawan2 aku..tp aku masih xdpt jwpan..aku tanye kau..tp kau xnak jwb..makin hari makin terok kite gadoh..sejam call..15 minit je ok,lagi 45 minit b'gadoh..kite dah xmcm dlu masa mule2 kite kenal..so aku decide tok bagi kau masa and ruang untuk reda kan marah kau..dalam masa yang sama aku cuba betul kan diri aku..aku xpenah terfikir yg dgn cara nie kau anggap aku amek jalan mudah tok selesai kan masalah..kau xde kat tmpat aku skang..kau xtau mcm mane susah nye hidup aku..kalu kau tau masalah aku,kau xkn ckp mcm tu..aku manusia biase,xmampu handle 10 masalah dlm 1 mase..tolong la faham,aku cube buat yg t'baik tok kau..aku cube btol kan ape yg aku dah buat salah..tp aku igt kau dah cukop kenal aku..rupe nye aku silap..sume org xpenah nampak kebaikan yg aku buat..jahat aku,setan aku,buruk aku je yg korg nampak..tp aku xpenah salah kan kau,maybe sume nie salah aku..kalu lah aku cube lebih lagi tok jage 'persahabatan' nie,mungkin sume nie xkn jadi right??kau jgn risau,aku xpernah and xkn slah kan kau..kalau kau rase aku nie terok,xgune,and lebih tepat,xlayak jadi kawan kau,amek phone kau skang,delete no aku..bukak acc fb kau,remove/blog aku..buat ape je yg kau nak..tp igt,tu xbermakne aku xkeysah kau pergi..aku cume nak yg terbaik tok kawan2 aku,termasuk lah kau..mungkin sekarang kau xkn faham kenape aku cm nie..xpe,aku sentiasa doa kan yg terbaik tok kau,and dalam mase yg same,aku hope 1 day kau akan faham kenape aku mcm nie..aku xkan kacau kau lagi..maaf kan aku,aku cume nak betol kan keadaan..dah lame rase nye aku xngis..hahaha..bodow punye nick..xpelah..pesan aku yg terakhir tok kau,jage diri kau baik2..kalu kau ade masalah and perlu kan bantuan aku,aku xkan pernah tolak,same mcm dlu..ingat 1 bnde,xpenah terlintas kan kepale otak aku tok buruk kan keadaan apetah lagi buruk kan diri aku..aku buat sume nie sbb kau..aku xnk hilang kau..tp kadang2 manusia buat salah..aku belajar dari kesilapan aku..maaf sekali lagi dari hujung rambut smpai hujung kaki..

No comments:

Post a Comment