Thursday, November 1, 2012

It's Hard But I'll Try

lame dah tak update blog..mungkin sbb sebelum ni aku bahagia,and blog ni hanya tempat untuk aku luah kan prasaan sedih aku..die baik,die caring,die pandai amek hati and die segala nya bagi aku..tp itu dlu..skang ni aku seolah2 tak kenal sape die..makin jauh die pegi,makin brubah prangai die..die lupe janji die and skang aku ibaratkan janji die tu sampah..aku benci org mungkir janji..die nak keje jauh,aku tak bg,tp bile pk balik aku bia je sbb aku tau die nk pegi keje..mcm2 janji yg die buat..tp at last,semua nya mcm cakap kosong..die tak bbm aku more than 24 hours..tapi update status boleh,tukar DP boleh,siap pakai DP dgn jantan lain..bile aku buat bende same,die bukan nak berenti and rase b'salah tp makin melampau gambar die..die cerita kat org seolah2 aku sorg yg salah..yg tak tau cerita sememang nya akn percaya cakap dia..dulu dia xmcm ni,skang ni,die mcm nak carik salah aku sebagai alasan untuk break..ok,aku bukan dayus tok biar ko sakit kan hati aku mcm aku ni patong..ko pilih jalan ni kan??tanpa pk psl prasaan org lain..and ko mmg nak sume ni kan??aku tau sbb aku sedar berubahan kau..aku kat sini cuba utk setia dgn kau,cuba pk prasaan kau,tp kau hanya nampak salah aku..aku mntk maaf banyak2 sbb xmampu ajar kau tok jadi manusia yg setia..mulai hari ini,kau berdiri lah atas diri ko sendri,xperlu b'gantung hidup dgn org mcm aku..even ni balasan ko kat aku,aku tetap akn doakan yg t'baik utk kau..jage dri baik2..and anggap je sume ni salah aku,sbb aku xt'daya nak bgtau kebenaran dekat kau..aku lepaskan kau..ape yg kite penah lalui akn menjadi kenangan terindah untuk aku..thanks for everything..

1 comment:

  1. salam..
    Hye, Nick. how do u do?
    keep following ur blog from last year.
    But just a silent reader.
    Owh, just call me sis Dee or kak Dee la kot?! ehekk..!
    want to know u better la dik.
    Just take a good care of urself and ur family..
    Huggg...

    ReplyDelete